top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight حرف های دل 344


✿✿✿رز مـــشــکــی✿✿✿

هرگز نفهمیدم

فراموش کردن درد داشت

یا فراموش شُدن !!!

به هر حال دارم فراموش میکنم...

"فراموش شُدنم را "....!



نظرات شما عزیزان:

مهیار
ساعت20:07---3 اسفند 1391


رها
ساعت16:13---30 بهمن 1391
گریه ام میگیرد از او که تموم زندگیم بود

و الان منت دیگری را میکشد...


Melina Arya
ساعت16:11---30 بهمن 1391
سلام.

متاسفانه یا خوشبختانه دوباره برگشتم.

تا مرز فنا و نابودی رفتم.

تا مرز بدبختی ، بی آبرویی ، اما...

صدبار اگه توبه شکستی باز آی.....

و من برگشتم.

این بار رنجور تر و داغون تراز قبل.

اما دوباره میخوام بسازم.

من مرد روز های سخت ام...

تنهام نذار رفیق...



دختــــــــــــــــر جنوبی
ساعت11:32---30 بهمن 1391
گوشه نــدارد که یـکـــ گوشه اش بنشینمـــ
و نفسی تــازه کنمـــ ...
گــرد گــرد استـــ
این زمین..
ایــنــ روزگــــار
................................
با سه مطلب آپیدم خوشحال میشم بهم سر بزنی


ترانه
ساعت10:38---30 بهمن 1391
سلام خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم
مرسی


نارنج
ساعت0:38---30 بهمن 1391
فقط بدون خيلي بي معرفتي سر نميزني
ببيني مردم زندم؟!


الهه
ساعت22:54---29 بهمن 1391
زمستان را باور نکن...
هوای بی دوست سرد تر از این حرقاست.

پستایی که میذارین خیلی درناکه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط Black Rose|


آخرين مطالب
» حرف دلم 12
» حرف دلم 11
» حرف دلم 10

Design By : behnam.com